29.12.2021 r. – Zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia ewaluacji zewnętrznej
—
24.10.2019 r. – Zapytanie ofertowe dotyczące teczek i toreb
—
15.10.2019 r. – Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu gadżetów reklamowych
Żadna ze złożonych ofert nie mieści się w zakładanej szacunkowej wartości zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy nie wyłoniono.
—
04.09.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów biurowych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów eksploatacyjnych do dnia 10.09.2019 r. wpłynęły 3 oferty. Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę NEO-SYSTEM Marcin Krajewski. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
04.09.2019 r. – Zapytanie ofertowe na gadżety reklamowe
—
27.08.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów eksploatacyjnych do dnia 2.09.2019 r. do godz. 15:00 wpłynęło 10 ofert. Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę SIGMA Joanna Rąpała, ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojno. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
27.08.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup artykułów spożywczych
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 4 września 2019 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 9 września 2019 r.
Informujemy, że w wyznaczonym terminie do biura LGD Miasta Brodnicy nie wpłynęła żadna oferta na realizację zapytania ofertowego dotyczącego artykułów spożywczych.
—
09.08.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarki
Żadna ze złożonych ofert nie mieści się w zakładanej szacunkowej wartości zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy nie wyłoniono.
—
09.08.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup gadżetów reklamowych i materiałów szkoleniowych
Żadna ze złożonych ofert nie mieści się w zakładanej szacunkowej wartości zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy nie wyłoniono.
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 9 sierpnia 2019 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 22 sierpnia 2019 r. do godz. 15:00.
—
18.02.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarki
—
15.02.2019 r. – Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego na zakup tonerów.
Żadna ze złożonych ofert nie mieści się w zakładanej szacunkowej wartości zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy nie wyłoniono.
—
15.02.2019 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów biurowych
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 15 lutego 2019 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 19 lutego 2019 r. do godz. 15:00.
—
07.02.2019 r. – Zapytanie ofertowe na materiały biurowe
—
07.02.2019 r. – Zapytanie ofertowe na materiały eksploatacyjne do drukarki (tonery)
—
19.10.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów szkoleniowych (eko notes z długopisem)
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów szkoleniowych do dnia 15.10.2018r. do godz. 15:00 wpłynęły dwie oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę PRESTO Irena Betlejewska. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
19.10.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na wynajem Sali z cateringiem
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu Sali z cateringiem do dnia 15.10.2018r. do godz. 15:00 wpłynęły dwie oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
19.10.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na trenera prowadzącego warsztaty
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące trenera prowadzącego warsztaty do dnia 12.10.2018 r. do godz. 15:00 wpłynęły cztery oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę złożoną przez Panią Justynę Stańczak- Anuszewską. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
19.10.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów biurowych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów biurowych do dnia 17.10.2018r. do godz. 15:00 wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę złożoną przez firmę NEO-SYSTEM Marcin Krajewski. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
12.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na wynajem sali z cateringiem
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 12 października 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 15 października 2018 r. do godz. 15:00.
—
12.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów szkoleniowych
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 12 października 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 15 października 2018 r. do godz. 15:00.
—
10.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na trenera prowadzącego warsztaty
—
10.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na wynajem sali z cateringiem
—
10.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów szkoleniowych
ZO_materiały_szkoleniowe_część_1
ZO_materiały_szkoleniowe_część_2
—
10.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów biurowych
08.10.2018 r. – Informujemy, że zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy Warsztatów Aktywizacji Społecznej zostaje wydłużone do wyczerpania alokacji na przeprowadzenie warsztatów.
—
01.10.2018 r. – Zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy Warsztatów Aktywizacji Społecznej
Zgodnie z zapisami § 17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 1 października 2018r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 4 października 2018r. do godz. 15.00.
—
26.09.2018r. – Zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy Warsztatów Aktywizacji Społecznej
—
26.09.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na druk ulotek
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące trenera prowadzącego warsztaty do dnia 25.09.2018r. do godz. 15:00 wpłynęły dwie oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę złożoną przez firmę PRESTO Irena Betlejewska. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
21.09.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup gadżetów reklamowych (pendrive, kubki termiczne, plecaki z nadrukiem)
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów biurowych do dnia 20.09.2018r. do godz. 15:00 wpłynęły cztery oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Mkk Sp. z o.o. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
21.09.2018 r. – Zapytanie ofertowe na druk ulotek
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 21 września 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 25 września 2018 r. do godz. 15:00.
—
18.09.2018 r. – Zapytanie ofertowe na druk ulotek
—
18.09.2018 r. – Zapytanie ofertowe na gadżety reklamowe (pendrive, kubki termiczne, plecaki z nadrukiem)
—
06.09.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup kalendarzy trójdzielnych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu kalendarzy trójdzielnych do dnia 5 września 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęły dwadzieścia dwie oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę firmy NajDruk Tomasz Bogatko. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
06.09.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup tonerów (oryginał) do drukarki
Dnia 10.09.2018r. Firma KOMATECH S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk zrezygnowała z realizacji zapytania ofertowego na zakup tonerów (oryginał) do drukarki.
W związku z powyższym do realizacji wybrano ofertę firmy Sigma. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu kalendarzy trójdzielnych do dnia 5 września 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęło dwanaście ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę firmy KOMATECH S.C. Tomasz Marszałek, Piotr Kowalczyk. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
28.08.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup tonerów
—
28.08.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup kalendarzy trójdzielnych
—
20.08.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup mebli biurowych
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 sierpnia 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 16 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00.
Dzięki zastosowaniu zapisów § 17Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 16 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00, wpłynęła jedna dodatkowa oferta.
Na podstawie zebranych ofert Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy MEBWAY Kamil Gałdzicki, ul. Fabryczna 2 lok. 3.5, 20-301 Lublin, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj. do dnia 9 sierpnia br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
13.08.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup mebli biurowych
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 sierpnia 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 16 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00.
—
02.08.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup mebli biurowych
—
19.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na wynajem sali wykładowej z wyposażeniem w trakcie warsztatów
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 lipca 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00.
Pomimo zastosowania zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00, nie wpłynęła żadna dodatkowa oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę Oferenta Chorągiew Kujawsko-Pomorska Związku Harcerstwa Polskiego ul. Nad Drwęcą 30, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj. do dnia 12 lipca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
19.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (przerwa kawowa, obiad) w trakcie warsztatów dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. “Krok do Samodzielności”
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 lipca 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00.
Pomimo zastosowania zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00, nie wpłynęła żadna dodatkowa oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy Usługi Gastronomiczne Karina Skutnik, ul. Przykop 57/4, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj. do dnia 12 lipca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
19.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń dla potencjalnych Beneficjentów
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 lipca 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00.
Dzięki zastosowaniu zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00, wpłynęła jedna dodatkowa oferta.
Na podstawie zebranych ofert Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy Presto Irena Betlejewska, ul. Kamionka 7, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj. do dnia 12 lipca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
19.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (przerwa kawowa) w trakcie szkoleń dla potencjalnych Beneficjentów
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 13 lipca 2018 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00.
Pomimo zastosowania zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 19 lipca 2018 r. do godz. 14:00, nie wpłynęła żadna dodatkowa oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy Usługi Gastronomiczne Karina Skutnik, ul. Przykop 57/4, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj. do dnia 12 lipca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
16.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup notesów ekologicznych z długopisem dla uczestników warsztatów pn. „Krok do Samodzielności”
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu notesów ekologicznych z długopisem dla uczestników warsztatów do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęło siedem ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę firmy Presto. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
16.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na przeprowadzenie warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. „Krok do Samodzielności”
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu długopisów z nadrukiem dla uczestników szkoleń do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęło osiem ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę Pani Justyny Stańczak – Anuszewskiej. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
16.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup długopisów z nadrukiem dla uczestników szkoleń
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu długopisów z nadrukiem dla uczestników szkoleń do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęło dziesięć ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę firmy FAKTORIA REKlAMY. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
16.07.2018 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na przeprowadzenie szkoleń (trener) dla potencjalnych Beneficjentów
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia szkoleń (trener) dla potencjalnych Beneficjentów do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 15:00 wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę Pani Justyny Stańczak – Anuszewskiej. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
13.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup ROLL-UP z nadrukiem oraz torbą transportową
—
13.07.2018 r. – U W A G A:
WYDŁUŻAMY TERMIN SKŁADANIA OFERT CENOWYCH NA:
– zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (przerwa kawowa) w trakcie szkoleń dla potencjalnych Beneficjentów (LGDMB-ZO/4/2018);
– zakup materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (LGDMB-ZO/5/2018);
– zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (obiad, przerwa kawowa) w trakcie warsztatów (LGDMB-ZO/8/2018);
– wynajem Sali wykładowej z wyposażeniem w trakcie warsztatów (LGDMB-ZO/9/2018)
DO DNIA 19 LIPCA 2018 R., DO GODZ. 14:00.
Oferty Cenowe wraz z załącznikami należy przesłać na formularzach zgodnie z Zapytaniami ofertowymi zamieszczonymi w dniu 3 lipca 2018 r.
—
06.07.2018 r. – Uzupełnienie treści do Zapytania ofertowego na przeprowadzenie warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem
I INFORMACJE OGÓLNE:
—
06.07.2018 r. – Uzupełnienie treści do Zapytania ofertowego na przeprowadzenie szkoleń (trener) dla potencjalnych Beneficjentów
I INFORMACJE OGÓLNE:
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup notesów ekologicznych z długopisem dla uczestników warsztatów
ZO Notesy ekologiczne z długopisem – warsztaty
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na wynajem Sali wykładowej z wyposażeniem w trakcie warsztatów
ZO Wynajem Sali Wykładowej z wyposażaniem – warsztaty
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (obiad, przerwa kawowa) w trakcie warsztatów
ZO Catering (obiad, przerwa kawowa) – warsztaty
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem
ZO Przeprowadzenie Warsztatów (Trener)
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup długopisów z nadrukiem dla uczestników szkoleń
ZO Długopisy z nadrukiem – Szkolenia
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
ZO Materiały Szkoleniowe – Szkolenia
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej (przerwa kawowa) w trakcie szkoleń dla potencjalnych Beneficjentów
ZO Catering (przerwa kawowa) – Szkolenia
—
03.07.2018 r. – Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkoleń (trener) dla potencjalnych Beneficjentów
ZO Przeprowadzenie Szkoleń (Trener)
—
02.07.2018 – Rozstrzygnięcie Zapytania Ofertowego na zakup Długopisów Metalowych z Grawerem
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu kubeczków reklamowych do dnia 29 czerwca 2018 r. do godz. 14:00 wpłynęło dwanaście ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Agrelo – Tomasz Wilisowski, ul. Floriańska 32/3, 38-200 Jasło.
Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
02.07.2018 – Rozstrzygnięcie Zapytania Ofertowego na zakup Kubeczków Reklamowych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu kubeczków reklamowych do dnia 29 czerwca 2018 r. do godz. 14:00 wpłynęło dwanaście ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Agrelo – Tomasz Wilisowski, ul. Floriańska 32/3, 38-200 Jasło.
Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
21.06.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup długopisów metalowych z grawerem
ZO Długopisy metalowe z grawerem
—
21.06.2018 r. – Zapytanie ofertowe na zakup kubeczków reklamowych
—
29.11.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów biurowych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów biurowych do dnia 28 listopada 2017 r. do godz. 11:00 wpłynęły cztery oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę NEO SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80B, 87-300 Brodnica. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
21.11.2017 r. – Zapytanie ofertowe na zakup materiałów biurowych
—
07.11.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z wynajmem sali (obiad, przerwa kawowa, sala) w trakcie warsztatów dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. „Krok do Samodzielności”
Po zastosowaniu zapisów § 17Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 7 listopada 2017 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy CES Bonum ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj do dnia 7 listopada br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
—
02.11.2017 r. – Zapytanie ofertowe na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z wynajmem sali (obiad, przerwa kawowa, sala) w trakcie warsztatów dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. „Krok do samodzielności”
Przedłużony termin na zorganizowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z wynajmem Sali ( obiad, przerwa kawowa, sala) na warsztaty dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. Krok do samodzielności”
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 2 listopada 2017 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 7 listopada 2017 r. do godz. 10:00.
—
26.10.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup tonerów (oryginały) do drukarki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu tonerów (oryginały) do drukarki do dnia 25 października 2017 r. do godz. 12:00 wpłynęło dwanaście ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę SIGMA, ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
26.10.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na przeprowadzenie warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. „Krok do Samodzielności”
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem pn. „Krok do Samodzielności” do dnia 25 października 2017 r. do godz. 12:00 wpłynęło pięć ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę Pani Justyny Stańczak – Anuszewską. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
19.10.2017 r. – Zapytanie ofertowe na zakup tonerów (oryginał) do drukarki
—
19.10.2017 r. – Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie warsztatów (trener) dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem
—
15.09.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup kalendarzy trójdzielnych
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu kalendarzy trójdzielnych do dnia 14 września 2017 r. do godz. 11:00 wpłynęły czterdzieści cztery oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę NajDruk Tomasz Bogatko, ul. Torowa 9h, 35-205 Rzeszów. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
13.09.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup tonerów (oryginały) do drukarki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu tonerów (oryginały) do drukarki do dnia 13 września 2017 r. do godz. 11:00 wpłynęło osiem ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę SIGMA, ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
07.09.2017 r. – Zapytanie ofertowe – kalendarze trójdzielne
—
07.09.2017 r. – Anulowane zapytanie ofertowe z dnia 06.09.2017 r. – na zakup kalendarzy trójdzielnych
Zgodnie z §20 ust. 1 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy, LGD odstępuje od postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyn.
—
06.09.2017 r. – Zapytanie ofertowe – kalendarze trójdzielne
—
06.09.2017 r. – Zapytanie ofertowe – tonery (oryginał) do drukarki
—
18.08.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na druk plakatów
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące druku plakatów do dnia 17 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00 wpłynęło siedem ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała ofertę firmy ON STUDIO Sp. z o.o., 10-546 Olsztyn, ul. Kajki 3/1. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
10.08.2017 r. – Zapytanie Ofertowe na druk plakatów
—
03.07.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup wyposażenia do Mobilnego Punktu Informacyjnego (stoły,krzesła)
Po zastosowaniu zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 3 lipca 2017 r. do godz. 12:00 wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy Technica Group, ul. Miłosna 2, Ochaby Małe, 43-430 Skoczów. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
03.07.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup namiotu do Mobilnego Punktu Informacyjnego
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu namiotu do Mobilnego Punktu Informacyjnego do dnia 3 lipca 2017 r. do godz. 12:00 wpłynęło sześć ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę MITKO Sp. Z o.o, 44-304 Wodzisław Śl., Osiedle 1 Maja 16 G. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
03.07.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup namiotu do Mobilnego Punktu Informacyjnego
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu namiotu do Mobilnego Punktu Informacyjnego do dnia 3 lipca 2017 r. do godz. 12:00 wpłynęło sześć ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę MITKO Sp. Z o.o, 44-304 Wodzisław Śl., Osiedle 1 Maja 16 G. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
30.06.2017 r. – Przedłużony termin na zakup wyposażenia do Mobilnego Punktu Informacyjnego (stoły, krzesła) – zmiana wymagań dotyczących specyfikacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 30 czerwca 2017 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 3 lipca 2017 r. do godz. 12:00.
—
30.06.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup potykacza i tablicy
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu potykacza i tablicy do dnia 29 czerwca 2017 r. do godz. 15:30 wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Novum – Invest Sp. Z o.o., 84-808 Zabrze, ul. Szybowa 14c. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
26.06.2017 r. – Zapytanie ofertowe – namiot do Mobilnego Punktu Informacyjnego
—
23.06.2017 r. – Zapytanie ofertowe – wyposażenie do Mobilnego Punktu Informacyjnego (stoły, krzesła)
—
22.06.2017 r. – Zapytanie ofertowe – potykacz dwustronny i tablica wewnętrzna
—
11.05.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup toreb papierowych z nadrukiem dla uczestników szkoleń z dnia 28.04.2017 r.
Po zastosowaniu zapisów §17 Regulaminu wyboru ofert …, do dnia 10 maja 2017 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna dodatkowa oferta.
Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę AUTOGRAF Studio Reklamy z siedzibą ul. Klubowa 75, Karbowo, 87-300 Brodnica. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
Przedłużony termin na zakup toreb papierowych z nadrukiem dla uczestników szkoleń z dnia 28.04.2017 r.
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 04 maja 2017 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 10 maja 2017 r. do godz. 10:00.
—
04.05.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów (teczki) dla uczestników szkoleń z dnia 26.04.2017 r.
Odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów szkoleniowych (teczki) dla uczestników szkoleń do dnia 28 kwietnia 2017 r. do godz. 15:00 wpłynęło pięć ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Zakład Poligraficzny DZIAMSKI-GRYSKA, ul. Żeromskiego 10, 62-020 Swarzędz. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
28.04.2017 r. – Zapytanie ofertowe na zakup toreb papierowych z nadrukiem dla uczestników szkoleń
—
28.04.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zakup materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń z dnia 24.04.2017 r.
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń do dnia 26 kwietnia 2017 r. do godz. 15:00 wpłynęło jedenaście ofert.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę Studio Siedem Biedrzycki Spółka Jawna, ul. Kasztanowa 26, 32-040 Rzeszotary/k. Krakowa. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
26.04.2017 r. – Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe (teczki) dla uczestników szkoleń
—
25.04.2017 r. – Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe (teczki) dla uczestników szkoleń
ANULOWANE ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 25.04.2017 R. – NA ZAKUP MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH (TECZKI) DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
Zgodnie z §20 ust. 1 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy, LGD odstępuje od postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyn.
—
24.04.2017 r. – Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń
—
04.04.2017 r. – Zapytanie ofertowe – materiały dla uczestników Warsztatów
—
07.04.2017 r. – ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO z dnia 04.04.2017 r. na zakup materiałów dla uczestników Warsztatów
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu materiałów dla uczestników warsztatów do dnia 6 kwietnia 2017 r. do godz. 14:00 wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru oferty wybrała firmę PHU OFFMEDIA STUDIO REKLAMY Wojciech Derek, ul. Heweliusza 7Ł, 59-220 Legnica. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym oraz wartość ofert nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
—
28.03.2017 r. – Przedłużony termin – Zapytania ofertowe
Zgodnie z zapisami §17 Regulaminu wyboru ofert w ramach przeprowadzanych zapytań ofertowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy dla wyboru wykonawców usług, dnia 28 marca 2017 r. zapytanie ofertowe zostało przesłane do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców z wydłużonym terminem składania ofert do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 12:00.
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkoleń (trener)
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie warsztatów (trener)
Zapytanie ofertowe na usługę cateringową (przerwa kawowa)
Zapytanie ofertowe na usługę cateringową wraz z wynajmem sali (obiad, przerwa kawowa, sala)
31.03.2017 r. – Rozstrzygnięte zapytania ofertowe
Ad. Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkoleń (trener).
Po zastosowaniu zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 12:00, wpłynęły trzy oferty.
Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę Panią Justynę Stańczak – Anuszewską, która otrzymała najwyższą liczbę punktów na ocenie oferty, a tym samym spełniła kryteria wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
Ad. Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie warsztatów (trener).
Po zastosowaniu zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 12:00, wpłynęło pięć ofert.
Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę Panią Justynę Stańczak – Anuszewską, która otrzymała najwyższą liczbę punktów na ocenie oferty, a tym samym spełniła kryteria wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
Ad. Zapytanie ofertowe na usługę cateringową (przerwa kawowa).
Pomimo zastosowania zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna dodatkowa oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy CES Bonum ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj do dnia 23 marca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
Ad. Zapytanie ofertowe na usługę cateringową wraz z wynajmem sali (obiad, przerwa kawowa, sala).
Pomimo zastosowania zapisów § 17 Regulaminu wyboru ofert…, do dnia 31 marca 2017 r. do godz. 12:00, nie wpłynęła żadna dodatkowa oferta.
W związku z powyższym Komisja dokonująca wyboru ofert wybrała ofertę firmy CES Bonum ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica, która wpłynęła w pierwszym terminie składania ofert tj do dnia 23 marca br. Wybrana oferta spełnia kryterium wyboru oferty opisane w zapytaniu ofertowym.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.